MEMO KAWALAN KESELAMATAN




1 Januari 2009

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Kepada : Semua penduduk / penghuni Rose Apartment


MEMO

Khidmat Kawalan Keselamatan
& Pelekat Kenderaan


Adalah dimaklumkan bahawa khidmat kawalan keselamatan Rose Apartment telah diambil alih sepenuhnya oleh Tiara Force Security Services Sdn. Bhd. berkuatkuasa 1 Januari 2009.

Sehubungan dengan itu, Jawatankuasa PPRA mengharapkan kerjasama yang baik dari semua penduduk / penghuni Rose Apartment dalam meningkatkan kawalan keselamatan di pintu masuk utama Rose Apartment.

Dimaklumkan juga bahawa PPRA sedang berusaha untuk memperbaiki kawalan keluar masuk kenderaan di Rose Apartment. Pelekat kenderaan yang baru akan diperkenalkan dalam masa terdekat. PPRA sedang menunggu tempahan pelekat kenderaan siap untuk dikuatkuasakan sepenuhnya mengikut kaedah dan tarikh yang akan ditetapkan kemudian.

PPRA sentiasa mengharapkan sokongan dan cadangan yang membina dari semua penduduk / penghuni Rose Apartment dalam mempertingkatkan aspek keselamatan pintu keluar masuk. Cadangan bertulis bolehlah dimasukkan ke Peti Surat A108 Blok A untuk tindakan lanjut Jawatankuasa PPRA.

Sekian. Terima kasih.

1 comments:

tumpang lalu...


Sistem sewaan barrier gate
Kami menyewakan sistem ini dengan kadar yang berpatutan.pihak pelanggan tidak perlu mengeluarkan perbelanjaan yang besar untuk membeli peralatan ini.Pihak pelanggan juga tidak perlu membuat bayaran sekiranya sistem rosak, pelanggan hanya perlu membayar sewaan apabila sistem berfungsi.

Tempoh sewaan-minima satu tahun.

Deposit-tiada diposit (cagaran tidak di perlukan).

kadar sewaan-bergantung pada jumlah alat yang hendak di pasang dan kecanggihan alat berkenaan.Kadar berbeza-smart kad-midrange reader-dan smart tag.

kaedah beroperasi -pemandu akan menyetukan kad pada alat pembaca kad.Palang akan terbuka secara automatik.Selepas kenderaan melepasi palang(barrier gate).Palang akan tertutup secara automatik.Semua data pemandu akan di rekodkan di dalam sistem computer . Berminat hubungi saya melalui telefon(013-4525252) atau email nurdin2020@gmail.com . Saya akan datang ke lokasi pelanggan untuk perbincangan lanjut.

September 24, 2012 at 11:48 AM  

Blogger Template by Blogcrowds